دیدار سرد و بی‌روح دو تیم ذوب آهن اصفهان-استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن اصفهان درحالی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر پذیرای استقلال تهران بود که در ۵ هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده بود، دیدار هفته ششم این تیم برابر پرسپولیس تهران نیز به تعویق افتاده بود و با روحیه بهتری پای به این مسابقه گذاشته بود.

استقلال تهران نیز تا قبل از این مسابقه با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته بود و برای تثبیت این صدرنشینی به اصفهان آمده بود.
در نیمه اول دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچکدام منجر به گل نشد.
دو صحنه بحث برانگیز نیمه اول برخورد میلاد جهانی در محوطه جریمه استقلال بود که داور آن را پنالتی تشخیص نداد؛ در یک صحنه دیگر ارسلان مطهری در آستانه تک‌به‌تک شدن با گردان قرار گرفت که عبدالله حسینی او را پشت محوطه نقش بر زمین کرد تا از یک موقعیت جدی استقلال جلوگیری کند، نکته این صحنه کارت زرد داور مسابقه به حسینی بود که بازیکنان استقلال معتقد بودند داور باید بازیکن ذوب آهن را اخراج می‌کرد.

در نیمه دوم نیز توپ و میدان بیشتر در اختیار استقلال تهران بود؛ اما آن‌ها نتوانستند از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کنند، ذوب آهن نیز سعی کرد که از اندک موقعیت‌ها استفاده کند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا جدال ۳۹ دو تیم در لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان برسد.

استقلال فرصت تثبیت صدرنشینی را از دست داد و ذوب آهن نیز برای نخستین بار در این فصل موفق شد که دروازه‌اش را بسته نگه دارد و البته کماکان در حسرت برد در این فصل بماند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار