سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاماندگان پایه‌های نهم و دوازدهم، حضوری امتحان می‌دهند

دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم جامانده از پارسال که موفق به شرکت در امتحانات پایان سال نشده اند، باید به صورت حضوری امتحان دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شفیعی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات حضوری امسال، مربوط به دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم است که امتحان نهایی یا هماهنگ دارند و جامانده از سال قبل هستند، گفت: امتحانات سایر دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌ی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه‌ برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس و دوره‌های مختلف، تصریح کرد: امتحان دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی حضوری برگزار می‌شود و ارزشیابی سایر دروس و پایه‌های تحصیلی دوره‌ ابتدایی بر مبنای ارزشیابی کیفی - توصیفی خواهد بود.

شفیعی درباره نحوه برگزاری امتحانات دوره متوسطه، افزود: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت اول متوسطه اول، متوسطه دوم شاخه نظری، دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

او بیان داشت: امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ پایه نهم فقط مربوط به دانش‌آموزان جامانده از سال تحصیلی گذشته است که موفق به شرکت در امتحانات نشدند و سایر امتحانات به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.