طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان کلنگ احداث دارالقرآن نور منطقه ماهان از محل کمک‌های خیرین به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در آیین کلنگ زنی دارالقرآن خیر ساز بخش ماهان ضمن گرامیداشت هفته قرآن و عترت گفت: یک باب دارالقرآن در منطقه ماهان در زمینی به مساحت ۵۰۰ و زیر بنای ۳۰۰ متر مربع از محل کمک‌های مردمی احداث خواهد شد.

او، وجود دارالقرآن در تمامی شهرستان‌ها و مناطق را ضروری دانست و افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ضرورتی انکار ناپذیر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت توسعه و پیشرفت هر کشوری است، تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش، کانون توجه مردم، مسئولان و خیران باشد، بسیاری از مشکلات جامعه به حداقل می‌رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جذب مشارکت ۲۲۰ میلیارد تومانی خیران در آموزش و پرورش از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، افزود: خیران در پویش خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت استان کرمان مشارکت کنند.

اسکندری نسب از توزیع ۲ هزار و ۴۲۴ تبلت بین دانش آموزان بی بضاعت استان تاکنون با همکاری خیران خبر داد.

در حاشیه آیین کلنگ زنی این دارالقرآن ۴ دستگاه تبلت به دانش آموزان کمتر برخوردار منطقه ماهان اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.