سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های کرونایی در شب یلدا از ساعت ۱۸ اعمال می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از تغییر ساعت محدودیت‌ها از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ عصر در تاریخ ۳۰ آذرماه  خبرداد و گفت: باید همگان تابع این محدودیت‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استان زنجان در جلسه قرارگاه کرونای استان زنجان : قرارگاه عملیاتی کرونا با هدف پیگیری جدی مصوبات ستاد و قرارگاه ملی و استانی تشکیل شده است.

او بر ضرورت مدیریت خدمات سالمندان در دوران کرونا تاکید کرد و گفت: اقدامات اعضای قرارگاه در خصوص ارائه خدمات به سالمندان رصد می‌شود.

مرادی با بیان اینکه به دلیل وضعیت ویروس کرونا مدارس بازگشایی نخواهد شد، ادامه داد: تعداد دانش‌آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند بسیار کم است که برای این دانش آموزان کلاس‌های درس حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل خواهد شد.

او به سبک زندگی کرونایی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم اشاره کرد و گفت: شب یلدا یکی از رسوم ایرانی‌ها برای دورهمی در بلندترین شب سال است که شرایط حاکم برجامعه امکان این دورهمی را به ما نمی‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه درصد بالایی از فوتی‌های استان زنجان را سالمندان تشکیل می‌دهند، گفت: خانواده‌ها شب یلدای امسال را در خانه برگزار و در بستر فضای مجازی از حال یکدیگر با خبر شوند.

این مقام مسئول از تغییر ساعت محدودیت‌ها از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ عصر در روز ۳۰ آذرماه  خبرداد و گفت: باید همگان تابع این محدودیت‌ها باشند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.