رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تا ۴ روز دیگر محدودیت‌های جدید کرونا در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در ششمین شورای اداری استان زنجان که امروز برگزار شد، گفت: اعمال محدویت‌های جدید کرونایی از روز شنبه یکم آذرماه در زنجان  اجرا خواهد شد.

او افزود: این محدودیت ها بر اساس سطح هشدار قرمز (سه) سطح نارنجی  (دو) و زرد (یک) و برمبنای تعداد  مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان تعیین خواهد شد. 

قزلباش ادامه داد: متناسب با وضعیت رنگ‌ها محدودیت حدود دو هفته‌ای اجرایی شده و پس از آن تصمیم گیری می‌شود که آیا نیاز به محدودیت‌های جدید وجود دارد یا خیر؟

مرادی معاون امنیتی و سیاسی استاندار زنجان هم ضوابط اجرایی اعمال محدودیت‌های جدید از یکم آذرماه را اعلام کرد و گفت: همه بایستی  پایبند این قوانین باشند.
 
او ادامه داد: کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند به جز آن دسته که در بخش های  امدادی، اورژانسی و درمانی فعالیت دارند، مقرر شده که یک سوم نیروی انسانی در محیط کار  حضور داشته باشند و دو سوم مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند و چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام خواهد شد.
 
این مصوبه جدید محدودیت‌ها براساس پیشنهاد وزارت بهداشت تنظیم شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.