سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاپایی تعطیل است

رئیس هیئت اسکی زنجان از تعطیلی پیست اسکی پاپایی با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: راه اندازی پیست و شروع فعالیت ورزشکاران به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد.

اژدری رئیس هیئت اسکی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در رابطه با فعالیت پیست اسکی پاپایی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و اداره کل ورزش و جوانان پیست پاپایی زنجان تعطیل می‌باشد.

او بااشاره به اینکه این ورزش غالبا در فضای آزاد انجام می‌شود و  تجهیزات ورزشی  از جمله ماسک دستکش و عینک که ورزشکاران استفاده می‌کنند همگام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کروناست، گفت:  ورزش اسکی از پیاده روی هم در برابر ویروس کرونا امن‌تر است.

رئیس هیئت اسکی زنجان گفت: ورزش اسکی در زنجان بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و با همکاری مربیان برجسته و ورزشکاران حرفه‌ای توانسته ایم جزء ۴ استان برتر کشور در این حوزه باشیم.

او بابیان اینکه اسکی یکی از ورزش‌های مفرح بشمار می‌رود، گفت:  در حال حاضر بیش از ۵ هزار زنجانی در سنین مختلف به صورت تفریحی در این حیطه فعالیت می‌کنند.

اژدری ادامه داد: هم اکنون ۵۲ اسکی باز در رده سنی زیر ۱۳ سال و ۲۲ نفر ۱۳ تا ۱۸ سال شامل ۴ خانم و ۱۸ آقا و ۱۷ نفر در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال که ۸ نفر از آن‌ها خانم و مابقی آقا هستند در تیم‌های ورزش اسکی زنجان فعال هستند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.