سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

دغدغه کرونایی ما شب‌نشینی‌های زمستانه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با شروع فصل سرما شب نشینی در خانه‌ها رواج می‌گیرد و همین عامل، باعث انتقال کرونا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسم آغاز ساخت مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) زیارت ساحلی شهرستان دشتی بیان کرد: مهمترین دغدغه ما اوج زمستان است که از هم اکنون باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

او با تاکید بر اینکه مردم باید دورهمی‌ها را کاهش دهند، ادامه داد: با شروع فصل سرما مردم به داخل خانه‌ها می‌روند و در استان ما نیز دورهمی و شب نشینی بیش‌تر مرسوم است که همین عامل باعث انتقال بیماری کرونا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: مدافعان سلامت تمام تلاش خود را بکار بستند که مردم آسیب نبینند و حمایت‌های مسئولین نیز موجب دلگرمی بیشتر آن‌ها شده است.

کشمیری همچنین از مشارکت خوب خیرین شهرستان دشتی قدردانی کرد و گفت: همه زیر ساخت‌های بهداشت و درمان این شهرستان بازسازی شده که کار ارزشمند و مهمی است.


بیشتر بخوانید


فرماندار دشتی نیز بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) روستای زیارت ساحلی با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته می‌شود. میزان اعتبار این طرح ۶۰ میلیارد ریال و مدت اجرایی آن نیز ۶ ماه است.

عبدالله نادری افزود: ایجاد این ساختمان مشکل ۳۰ ساله مرکز جامع سلامت زیارت را برطرف می‌کند و با تکمیل آن، خدمات با کیفیت تری به چهار هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت زیر پوشش ارائه می‌شود.

او گفت: اکنون چندین طرح بهداشت و درمان در شهرستان دشتی در دست اجرا است که روند اجرای آن کند است و انتظار داریم تکمیل آن شتاب بیشتری گیرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.