رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چند سال گذشته خیران ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش سلامت این استان هزینه کردند.

خیران بوشهری۱۶۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای گورک سادات از توابع شهرستان تنگستان افزود: با انجام کار‌های فرهنگی رویکرد خیران به مشارکت در بخش سلامت استان بوشهر افزایش‌یافته است.

وی افزود: خانه بهداشت روستای گورک سادات یکی از طرح‌هایی است که به همت خیران اجرا شده و دهمین خانه بهداشت شهرستان تنگستان است که نوسازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: به‌زودی مرکز جامع سلامت روستایی در گورک سادات ساخته می‌شود.

کشمیری بیان کرد: با نوسازی خانه‌های بهداشت استان بوشهر اکنون عمر آن‌ها از ۲۵ سال به ۱۰ سال کاهش‌یافته است.

وی تصریح کرد: دو میلیون خدمت در پرونده‌های الکترونیک مردم در شهرستان تنگستان ثبت‌شده است و کارکنان بهداشت و درمان با دسترسی به این آمار، برای بالا بردن سطح سلامت مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار تنگستان هم گفت: خانه بهداشت گورک سادات به همت خیران در زمینی به مساحت دوهزار و ۱۹ مترمربع و زیربنای ۱۱۷ مترمربع، با ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شده است و استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در ساخت و تجهیز آن مشارکت داشته‌اند.

عبدالحسن رفیعی پور همچنین بر ضرورت سرعت بخشی در بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان اهرم، ایجاد ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی مرکز جامع سلامت دلوار تأکید کرد.

انتهای پیام/ک

کمک خیران به طرح‌های حوزه سلامت استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.