دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت:۹۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۹۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری هستند.

او با اشاره به اینکه تعداد بستری شدگان نسبت به دیروز ۱۱ نفر کاهش یافته است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۴ نفر به کرونا قطعی بوده است.

تعداد بستری شدگان در بخش‌های کرونایی بوشهر دو رقمی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: دیروز دو نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که یک نفر خانمی ۳۴ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای  بوده و دیگری آقایی ۸۱ ساله، که سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت داشته است.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۰ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۰ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او با اشاره به اینکه تا کنون ۱۷ هزار و ۱۱ مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده‌اند، تعداد جانباختگان کرونا در استان را ۸۱۹ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۸۱۴ نفر به طور قطع کرونا داشته‌ و پنج نفر مشکوک بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.