سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرسندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت وام خرید تجهیزات کمک آموزشی به دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: صندوق رفاه مبلغی را در اختیار دانشگاه قرار داده است تا به عنوان وام، جهت خرید تجهیزات کمک آموزشی در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: به دانشجویان خوابگاهی اعلام کرده ایم که در طول دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی به هیچ عنوان تردد نکرده و مسافرتی نداشته باشند.

او افزود: کنترل حضور و غیاب دانشجویان خوابگاهی را تشدید کرده ایم تا به اینصورت مخاطره‌ای دیگران را تهدید نکند. تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را به دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها ابلاغ کرده ایم و در حال حاضر تمامی دانشجویان مستقر در خوابگاه دارای آرامش روانی و سلامت جسمانی هستند.

خرسندی درباره حذف ترم دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ترم جاری، گفت: در ترم گذشته حدود ۲۰ نفر از دانشجویان ترم را به علت نداشتن امکانات آموزشی حذف کرده اند که جهت تهیه وسایل کمک آموزشی توسط دانشگاه از آن‌ها حمایت شده است و در ترم جاری معضلی در این خصوص نداشته‌ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: از طرف صندوق رفاه یک وام ضروری در اختیار دانشگاه قرار گرفته است که آن را برای خرید وسایل کمک آموزشی دانشجویان تخصیص داده ایم و به هر دانشجویی که دارای شرایط باشد حداقل ۳ میلیون تومان و حداکثر ۵ میلیون تومان وام خرید تجهیزات کمک آموزشی تعلق می گیرد.

خرسندی درباره برنامه ریزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور آشنایی نودانشجویان با امکانات آموزشی گفت: برنامه حضوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت آشنایی نو دانشجویان باامکانات آموزشی دانشگاه به دلیل افزایش همه گیری کرونا برگزار نشد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.