سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران تا هفته آینده در آسمان خوزستان می‌تازد

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز بارش باران از امروز در بیشتر نقاط استان گفت: سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده ماندگار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز پنجشنبه ۶ آذرماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه هفته آینده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او با بیان اینکه بارش باران با رگبار شدید و همراه رعد و برق و احتمال تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده است، افزود: در بررسی نقشه‌های پیش بینی، طی امروز و ساعاتی از فردا وزش باد شدید پدیده غالب استان خواهد بود.

سبزه زاری ضمن هشدار نسبت به احتمال آبگرفتگی در اغلب مناطق استان بر اثر بارش باران، اظهار داشت: با فعالیت این سامانه بارشی شاهد آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و صاعقه خواهیم بود، همچنین در این ایام خلیج فارس مواج و طوفانی اشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۲۶.۴ درجه سانتیگراد و ایذه با دمای ۷.۱ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بودند، ضمن اینکه حداکثر و حداقل دمای هوای اهواز در مدت مذکور، به ترتیب ۲۱.۸ درجه و ۱۲.۴ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بارش باران ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.