سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخیص برنج های رسوبی از گمرک بوشهر شتاب گرفت

مدیرکل گمرک بوشهر گفت:مشکل ترخیص برنج‌های وارداتی برطرف شده و این کالا با شتاب بیشتری در حال ترخیص از گمرک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، بهروز قره‌بیگی مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه ترخیص برنج‌های رسوبی در گمرک بوشهر تعیین تکلیف شده است، بیان کرد: مشکل ترخیص برنج‌های وارداتی برطرف و تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰تن از این محموله‌ها ترخیص و بارگیری شده است.

او با اشاره به وجود محموله سه هزار تنی برنج مربوط به بخش خصوصی، افزود: تاکنون ۵۰ درصد این محموله ترخیص و بارگیری شده و بقیه در حال ترخیص است.

مدیرکل گمرک بوشهر ادامه داد: ۲۰ کانتینرمحموله برنج، مربوط به بخش خصوصی به وزن هر کانتینر حدود ۲۴ تن امروز و فردا ترخیص می‌شود و در مجموع بیش از ۴۸۰ تن دیگر از این محموله ترخیص خواهد شد.

قره بیگی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن برنج در انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، عنوان کرد: تاکنون هشت هزار و ۲۰۰ تن از این محموله بارگیری شده و روند ترخیص بقیه آن تسریع یافته است.

او با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن برنج شرکت بازرگانی دولتی در انبار‌های اختصاصی این شرکت وجود دارد، گفت: تشریفات ترخیص این محموله در حال انجام است که عملیات ترخیص و بارگیری آن‌ها این هفته از گمرک بوشهر آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل گمرک بوشهر، با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۴ هزار تن محموله برنج از این گمرک ترخیص می‌شود، بیان کرد: پیرو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تمام فهرست کالایی وزارت صمت شامل ۳۲۰۰ قلم کالا می‌توانند از تسهیلات فراهم شده برای ترخیص استفاده کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
ترخیص برنج از گمرک چقدر قیمت برنج را کاهش داد؟
هیچ ، وقتی دولت برنج هندی را کیلویی 18500 تومان نرخ گذاری میکند یعنی کاهش قیمت در کار نیست ،
برنج هندی باید کیلویی 8000تومان باشد ...