رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون سه هزار و ۳۵۵ تن برنج طرح تنظیم بازار میان گروه‌های آسیب پذیر توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای پوشش حداکثری توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار در استان، از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۳۵۵ تن برنج طرح تنظیم بازار با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اولویت قرار دادن اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

او ادامه داد: در ابتدای امسال بخشی از این برنج با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار میان افراد زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، ملوانان، کارگران شاغل در واحد‌های صنعتی و معدنی، پاکبانان و کارکنان خدماتی شهرداری‌های استان، کارگران و کارکنان واحد‌های صنفی و کسب و کار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا مانند رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی، آرایشگران مردانه و زنانه، رستوران‌‎ها، روستائیان با همکاری دهیاری‌ها، بازنشستگان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی عضو و غیر عضو اتحادیه تعاونی کارکنان دولت، فرهنگیان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، طرح همدلی و مواسات، مراکز خیریه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع بین عموم شهروندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان صمت استان بوشهر افزود: همچنین بخشی از این مقدار برنج هم در ایام ماه مبارک رمضان، و  ایام محرم و صفر ویژه نذور توزیع شده است.

حسینی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تخصیص سهمیه‌ای به طرح مواسات و  زیر پوشش قرار دادن سایر افراد بی بضاعت در شهر‌ها و روستا‌ها در اجرای عدالت و برخورداری حداکثری مردم از برنج توزیعی تلاش کرده است، که این خود بخشی دیگر از اقدام‌های صورت گرفته درخصوص توزیع کالا‌های اساسی بوده است.

او گفت: بخشی از اقلام تنظیم بازار نیز به منظور تامین نیازمندی سایر اقشار مردم در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مجوز فروش اینترنتی در استان دارند، قرار گرفته که با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی پیش از این توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.