سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج نشان بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر سلطه است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: بسیج نشان بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه است و به برکت خون شهیدان شناخته می‌شود.

 یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسیجی بودن به میدان آوردن همه توانایی‌ها در راه آرمان‌های نظام اسلامی بوده و بسیج نشان بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه است و به برکت خون شهیدان شناخته می‌شود.

او با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و گفتمان اصیل در جهان بشریت است که حد و مرز نمی‌شناسد، افزود: بسیج نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است که در همه حوزه‌ها با شجاعت و ایستادگی از میهن اسلامی دفاع کرد.

معتوکی در ادامه با اشاره به کارکرد بسیج و ایجاد امنیت در کشور و فعالیت بسیجیان بیان داشت: بسیج با دارا بودن کارکرد‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه در تمامی عرصه‌ها نقش بسزایی دارد و امروزه به پشتوانه مجاهدت‌ها و رشادت‌های بسیجیان، در دفاع همه جانبه از کشور و امنیت از جایگاه مهمی برخوردار است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.