سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی شبکه‌های فرسوده توزیع برق در کرمان

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: از این به بعد طبق یک برنامه کشوری پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه، نسبت به بازسازی شبکه‌های توزیع برق کرمان اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد محسنی، معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، از بازسازی شبکه‌های توزیع برق به صورت سراسری و در قالب یک مانور عملیاتی دو روزه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، شهربابک، انار، زرند، نوق خبر داد.

او افزود: از این به بعد پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه، نسبت به بازسازی شبکه‌های توزیع برق در سراسر کشور ازجمله در شمال استان اقدام خواهد شد.

محسنی افزود: این مانور در جهت سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگهداشت و تعمیرات و با محوریت مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای اولین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

معاون بهره برداری واموردیسپاچینگ با بیان این که در این مانور عملیاتی دو روزه، بیش از۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق در شمال استان اصلاح و بازسازی شد، تصریح کرد: دراین مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق شمال استان، بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های تخصصی در قالب ۵۴ اکیپ عملیاتی حضور داشتند.

محسنی با اشاره به اهداف و نتایج مورد انتظار این مانور، گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تعداد و زمان خاموشی ناخواسته، کاهش انرژی تامین نشده، کاهش تلفات شبکه و متعادل شدن بار شبکه، بهبود رضایت مشترکان و همچنین ارتقای آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در مواجه با بحران‌های احتمالی بخشی از اهداف است.

او هم افزایی و تقویت گروه‌های درون و برون سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، استاندارد سازی شبکه و رفع مشکلات فیدر‌های پر عارضه، رفع کانون خطر و ایمن سازی شبکه، استانداردسازی آرایش شبکه‌های توزیع، اصلاح جانمایی تجهیزات شبکه و اصلاح سیستم ارتینگ شبکه را از دیگر اهداف این مانور دانست.

معاون بهره برداری واموردیسپاچینگ شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، همچنین اظهار کرد: شبکه‌های برق بصورت دوره‌ای بازدید می‌شوند، ولی در فواصل بازدید ممکن است خرابی و مشکلی در شبکه‌ها پیش بیاید و از همشهری‌ها و هم استانی‌ها درخواست داریم مشکلات و خرابی‌های شبکه مانند  پارگی سیم ،  شکستگی تیر ، باز بودن درب تابلو و... را از طریق اپلیکیشن برق من و یا ۱۲۱ به ما اطلاع دهند تا همکاران برای رسیدگی و اصلاح آن اقدام کنند.

در این مانور با شعار تلاش صادقانه، خدمت بی منت در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه به صورت سراسری هم زمان باکل کشور، بیش از ۴۸ اصله پایه تیر فرسوده تعویض، ۴۳۰ متر شاخه زنی درختان درشبکه، ۳۳۰عدد کاور و ۶۰ عدد کنسول، ۷۰۹ مورد تعویض مقره، ۷۰۰متر ریگلاژ شبکه و ... انجام شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برق رسانی ، توزیع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.