سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از روز شنبه عوامل اجرایی مدارس تعطیل هستند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت:از روز شنبه به مدت دو هفته مدارس استان اصفهان تعطیل خواهد بود اما آموزش‌های مجازی همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اظهار کرد: از روز شنبه به مدت دو هفته مدارس تعطیل خواهد بود، اما آموزش‌های مجازی همچنان به قوت خود باقی است.

او در خصوص شیوه کاری و تفاوت این دو هفته با قبل، تصریح کرد: در دو ماه گذشته سال تحصیلی کادر اجرایی در مدارس حضور داشتند، اما در دو هفته پیش رو عوامل اجرایی مدارس هم تعطیل هستند و مدیران و معاونان در مدارس حضور نخواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ادارات آموزش و پرورش تابع قوانین دورکاری کارمندان مانند سایر ادارات هستند و با توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا که استفاده از یک سوم نیرو‌ها در دو هفته پیش رو ابلاغ شده آموزش و پرورش هم تابع این دستورات خواهد بود.

او تاکید کرد: آموزش دانش‌آموزان همچنان غیرحضوری و مجازی است و لازم است خانواده‌ها بر روند درسی دانش آموزان نظارت کافی را داشته باشند.

ناظم‌زاده در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس، گفت: پیشنهاد آموزش و پرورش برگزاری حضوری امتحانات است، اما زمانی که اولویت با سلامت دانش‌آموزان باشد دستور ستاد کرونا برای ما اهمیت دارد و قطعاً بر اساس دستور این ستاد عمل خواهیم کرد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.