مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس تحت هر شرایطی از ۱۵ شهریور باز خواهد شد و معلمان و فرهنگیان در مدرسه حضور خواهند داشت.

اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مدارس تحت هر شرایطی از ۱۵ شهریور باز خواهد شد و معلمان و فرهنگیان در مدرسه حضور خواهند داشت.

او افزود:برنامه ریزی برای شروع سال تحصیلی در سه وضعیت زرد، سفید و قرمز انجام شده که دغدغه‌ی اولیا در خصوص سلامتی دانش آموزان در این برنامه ریزی‌ها لحاظ گردیده است تا در تمامی وضعیت ها، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی به نحو مطلوب رعایت شده و فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان تداوم یابد.


اعتدادی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت سفید، زرد یا قرمز که از طرف دانشگاه علوم پزشکی مشخص شود، دستورالعمل‌های مربوطه را برای حفظ سلامتی دانش آموزان اعمال خواهیم کرد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: مدارس تحت هر شرایطی از ۱۵ شهریور باز خواهد شد و معلمان و فرهنگیان در مدرسه حضور خواهند داشت مگر اینکه ستاد مدیریت کرونا تمام ادارات را تعطیل کند و مدارس هم بسته شود.


او با اشاره به اینکه شبکه دانش اموزی" شاد " به عنوان یک تولید ملی و دستاورد مهم داخلی امسال هم همچون سال گذشته الویت اصلی آموزش و پرورش می‌باشد افزود: براساس اهمیت مدرسه محوری، اختیاراتی را به مدیران و شورای مدرسه داده ایم تا با توجه به شرایط، استمرار آموزش را داشته باشند.


اعتدادی بیان کرد: با توجه به شرایط و امکانات شهر‌ها و روستا ها، معاونین آموزش و پرورش اصفهان موظف هستند که شهر به شهر و روستا به روستا و دانش اموز به دانش آموز، امکانات از جمله اینترنت و گوشی موبایل را شناسایی کنند و درصدد رفع مشکلات برآیند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار