سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های هفته بسیج حوزه بسیج شهید تندگویان اهواز

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز به تشریح برنامه‌های متنوع هفته بسیج در این حوزه و توزیع کمک‌های مومنانه در میان نیازمندان در اهواز پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: ان شاءالله با همکاری بسیجیان پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ۳۰ آبان الی ۷ آذر برنامه‌های خوب دراین باره برگزار خواهد شد.

او  افزود: عمده برنامه‌های متنوع هفته بسیج شامل توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و  یک هزار بسته لوازم التحریر در میان محرومان و دانش آموزان نیازمنددر مناطق اهواز است.

سرهنگ ممبینی با اشاره به ضدعفونی از بیمارستان نفت بیان داشت: در هفته بسیج از مدافعان سلامت تقدیر می‌شود و همچنین بیمارستان بزرگ نفت در اهواز با تلاش گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز تصریح کرد: در امسال برای خدمت به مردم نیازمند ۷هزار بسته معیشتی و لوازم تحریر توزیع شده که در هفته بسیج اینگونه خدمات ادامه دارد که از تلاش کارکنان و پایگاه‌های کارون و مارون تشکر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تعمیر منازل محروم تحت پوشش، گفت: منطقه غیزانیه که از منطق محروم اهواز هست با کمک گروه‌های جهادی بسیج مساجد و منازل ساخت و تعمیر و باز سازی شدند که همچنان در هر منطقه ایی که لازم باشداقدامات جهادی سریع انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.