سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتیاز تیم فوتسال شهرداری قرچک واگذار می‌شود

مسئولان تیم فوتسال شهرداری قرچک تصمیم دارند طی روز‌های آینده، امتیاز تیمشان را واگذار کنند و فصل بعد با نام دیگری در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهرداری قرچک که در مسابقات لیگ دسته اول حضور دارد، فصل گذشته موفق شد در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد؛ به طوری که یکی از شانس‌های اصلی صعود به مسابقات لیگ برتر بود، اما در نهایت نتوانست جواز صعود به این بازی‌ها را کسب کند و فصل بعد هم در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت. حال از باشگاه شهرداری قرچک خبر رسیده است که گویا مسئولان این تیم قصد دارند امتیاز این باشگاه را برای فصل بعد، به تیم دیگری واگذار کنند.


بیشتر بخوانید


علت این تصمیم، این است که تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، فصل بعد در لیگ برتر حضور دارد و ممکن است مسئولان شهر قرچک نتوانند به هر ۲ تیم یعنی شهید منصوری و شهرداری برسند؛ به همین دلیل مسئولان این شهر تصمیم گرفته‌اند امتیاز تیم شهرداری را واگذار کرده تا این تیم با آرامش کامل در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کند.

مسئولان تیم فوتسال شهرداری قرچک، پس از آن که محمود خوراکچی، سرمربی با سابقه فوتسال کشورمان نتوانست فصل گذشته در این تیم موفق باشد، تصمیم گرفتند هدایت این تیم را برای فصل بعد بر عهده رضا داورزنی، سرمربی فصل گذشته تیم ستارگان ورامین بگذارند و حالا باید منتظر ماند و دید که با واگذاری امتیاز این تیم، آیا داورزنی باز هم حاضر است فصل بعد به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند و یا این که تصمیم می‌گیرد به تیم دیگری برود. از تیم شهید منصوری قرچک به عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.