سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای سرد و بارانی مهمان خراسان رضوی می شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای خراسان رضوی در روز‌های پایانی هفته سرد و بارانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای خراسان رضوی در روز‌های پایانی هفته سرد و بارانی می‌شود به طوری که کمینه دمای هوا در برخی از مناطق استان به ۱۰ درجه زیر صفر می‌رسد.

او افزود: سردی هوا در استان پنجشنبه شب و صبح جمعه به پایین‌ترین حد خود می‌رسد به طوری که کمینه دمای هوای مشهد در پنجشنبه شب به هفت درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز پنجشنبه با کاهش محسوس دما به صفر درجه می‌رسد.
 

بیشتر بخوانید


فاروقی بیان کرد: امروز جوی پایدار همراه با کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی شده است ولی از عصر سه شنبه ناپایداری‌های جوی همراه با ابرناکی در استان آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: بر اثر این ناپایداری‌ها سه شنبه شب تا پنج شنبه شب بارش‌های پراکنده باران و برف خراسان رضوی به ویژه نیمه شرقی این استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده بارش کولاک در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی در این مدت دور از انتظار نیست.

فاروقی اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

او افزود: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بردسکن با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.