کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در طول امروز بارش های برف و باران در مناطق کوهستانی و سردسیر خراسان رضوی به صورت پراکنده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های برف و باران از دیروز تاکنون در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است.
 
او افزود: این بارش‌ها که در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صورت برف و باران رخ داده است از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده و امروز هم به صورت پراکنده ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین بارندگی در این مدت در کاشمر با ۱۲ میلیمتر و پس از آن در گناباد و تایباد به ترتیب با ۹ و هفت میلیمتر ثبت شده است.
 

بیشتر بخوانید


آهنگرزاده بیان کرد: در این مدت در نیشابور، چناران، خواف، بردسکن، بجستان، کلات، مشهد، فریمان، تربت‌حیدریه و تربت‌جام نیز بارش باران گزارش شده است.
 

او تصریح کرد: امشب کمینه دمای هوا در برخی از مناطق استان به صفر و زیر صفر و در نواحی سردسیر تا پنج درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز امشب و صبح فردا در بیشتر مناطق خراسان رضوی بویژه در مشهد و نواحی سردسیر و کوهستانی استان پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده اظهار کرد: سامانه بارشی جدید در خراسان رضوی همراه با کاهش دمای هوا در روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه همین هفته فعال خواهد شد.

او با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا در خراسان رضوی از فردا، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که در روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته به ترتیب به ۱۲ و ۱۳ درجه می‌رسد.

کارشناسی مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد چهار درجه سلسیوس بود که امشب به صفر درجه سلسیوس کاهش پیدا می کند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.