کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در خراسان رضوی در روزهای پایانی این هفته به ویژه در نواحی شمالی و شمال شرق خراسان رضوی سردتر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا سه‌شنبه این هفته افزایش یک تا دو درجه‌ای دارد.

اوافزود: بیشینه دمای هوای مشهد در روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته با کاهش محسوس به ترتیب به هفت و شش درجه سلسیوس می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده بارش های پراکنده باران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برای نیمه شمالی به ویژه شمال غرب خراسان رضوی پیش بینی شده است.

غیوری بیان کرد: وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته آینده به ویژه در نواحی بادخیز خراسان رضوی شدت می گیرد.

او تصریح کرد: نیشابور با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستانهای چناران، تربت حیدریه و تایباد با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.