سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حس پروانگی دختران زرندیه به روایت دانش آموزان

همایش حس پروانگی دختران زرندیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش "حس پروانگی" با حضور جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان زرندیه و کمیته بانوان و حوزه مقاومت بسیج خواهران این شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که در خصوص متحولین راهیان نور است دانش اموزان دختر به خاطره گوئی از سفرشان به سرزمین‌های نور که در جبهه‌های دفاع مقدس میزبان رزمندگان بوده پرداختند.

سرگرد رسولی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در این همایش هدف "حس پروانگی" را تبیین ارزش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، حماسه و جهاد از زبان نسل‌های جدید انقلاب عنوان کرد.

سرگرد رسولی افزود: این حرکت عظیم فرهنگی فقط یک اردوی گردشی نیست بلکه مسیری است برای جستجوی طریق سعادت که شهدای دفاع مقدس پیشتر آن را یافته و برای دیگران علامت گذاری کردند.

او از راهیان نور را مهمترین کار فرهنگی برای تربیت دانش آموزان با رویکرد اعتقادی، عبادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در پایان گفت:آموزش و پرورش می‌تواند برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های شهدای عزیز و ایجاد امنیت وآرامش کشور کمک کند، چرا که بیشترین گروه سنی و تاثیر پذیر‌ترین نسل جامعه را در اختیار خود دارد.

در پایان این گردهمایی از تعدادی دانش آموز به نمایندگی از دانش آموزان اعزامی به کاروان راهیان نور با اهدای لوح و تقدیر شد.

شهرستان زرندیه سالیانه ۴۰۰ دانش آموز را به سرزمین‌های نورانی عملیاتی منطقه جنوب و غرب کشور اعزام می‌کند تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس
بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.