کاروان راهیان نور دانش آموزی خنداب راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   همزمان با چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان خنداب عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس شدند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند.

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی خنداب

این ۴۴ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان خنداب عازم سرزمین‌های نور و حماسه شدند تا در این اردو‌ی ۳ روزه است از پارگان شهید مسعودی، مناطق شلمچه، فکه، طلاییه، هویزه، فاو، اروند کنار و هور العظیم دیدن کنند و در جریان چگونگی فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاوز قرار بگیرند.

هدف از این سفر زنده نگه داشتن یاد شهدا وانتقال فرهنگ شهادت به نسل جدید انقلاب است و دانش آموزان خندابی به این سفر معنوی می‌روند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند

این اردو در قالب اردوی معرفت و بصیرت افزایی برای درس آمادگی دفاعی دانش آموزان دوم متوسطه است.

راهیان نور یک عملیات فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدا و رزمندگان از مهمترین اهداف این اردو‌ها به خصوص اردو‌ها دانش اموزی راهیان نور است.

اعزام کاروان راهیان‌نور موجب می‌شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.