کاروان راهیان نور دانش آموزی تفرش راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان تفرش عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس شدند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند.

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی تفرش

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش در حاشیه این اعزام‌ها در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در آستانه چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان تفرش عازم سرزمین‌های نور و حماسه شدند.

سرهنگ صادقی افزود: این زائران سرزمین‌های نور دانش آموزان متوسطه شهرستان تفرش هستند که با یک دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شدند تا در اردوی ۴ روزه از مناطق شلمچه، فکه، طلائیه دیدن کنند و در جریان چگونگی فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاوز قرار بگیرند.

او با بیان اینکه دانش آموزان تفرشی به این سفر معنوی می‌روند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند اضافه کرد: هدف از این سفر زنده نگه داشتن یاد شهدا وانتقال فرهنگ شهادت به نسل جدید انقلاب است.

این اردو در قالب اردوی معرفت و بصیرت افزایی برای درس آمادگی دفاعی دانش آموزان دوم متوسطه است.

راهیان نور یک عملیات فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدا و رزمندگان از مهمترین اهداف این اردو‌ها به خصوص اردو‌ها دانش اموزی راهیان نور است.

اعزام کاروان راهیان‌نور موجب می‌شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.