سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای شش هزار و ۱۳۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه از اهدای شش هزار و ۱۳۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه از اهدای شش هزار و ۱۳۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌ها در مجموع بیش از ۹ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بوده است.

 کامیار جمشیدی، گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از شش هزار و ۱۳۰ دانش آموز مددجو در استان از بسته‌های تحصیلی بهره‌مند شده اند.

جمشیدی افزود: این بسته‌ها شامل کیف، کفش و نوشت افزار بوده است.

او  تاکید کرد: ارزش بسته‌های تحصیلی اهدایی به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی در مجموع بیش از ۹ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بوده است.

به گفته جمشیدی اعتبار این بسته‌ها از منابع جشن عاطفه ها، اداره اوقاف و امور خیریه استان و بسیج تامین شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با یادآوری اینکه در کنار اهدای بسته‌های تحصیلی، بیش از دو هزار و ۳۴۷ دانش آموز نیازمند در استان نیز از کمک هزینه تحصیل به صورت نقدی بهره‌مند شدند، عنوان کرد: بیش از ۲۳۴ میلیون تومان کمک هزینه به این دانش آموزان اهدا شده است.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات فرهنگی این نهاد از محل کمک خیران نیکوکار تامین می‌شود، ابراز امیدواری کرد: کمک‌های خیران نیک اندیش امسال به سمت تامین ملزومات تحصیل غیرحضوری دانش آموزان و دانشجویان نیازمند سوق داده شود.

اهدای ۶ دستگاه بخاری به خانوارهای مددجو کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: خیران نیک اندیش شش دستگاه بخاری گاز سوز مجهز به سیستم ایمنی به خانوار‌های نیازمند در شهرستان کرمانشاه اهدا کردند.

 سید مهدی حجازی، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: خیران نیک اندیش با توجه به شروع فصل سرما به یاری خانوار‌های مددجو برای تامین وسایل گرمایشی شتافتند.

حجازی افزود: در تازه‌ترین کمک مومنانه خیران به نیازمندان؛ ۶ دستگاه بخاری گاز سوز مجهز به سیستم ایمنی به خانوار‌های مددجو در شهرستان کرمانشاه اهدا شده است.

او عنوان کرد: ارزش این وسایل گرمایشی بیش از شش میلیون تومان بوده که به خانوار‌های فاقد وسیله گرما زا اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با یادآوری اینکه یکی از سرفصل‌های هزینه کرد کمک‌های خیران نیک اندیش خریداری اقلام ضروری زندگی برای خانوار‌های محروم است، بیان کرد: مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان و یا سایت الکترونیکی emdad.ir از مسیر‌های مشارکت در تامین وسایل ضروری زندگی برای نیازمندان است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.