رئیس کمیته امداد گهواره گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به ۳۹ خانوار نیازمند گهواره‌ای اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد قدمی، رئیس کمیته امداد گهواره گفت : از ابتدا تا پایان مهر ماه سالجاری ۳۹ فقره وام قرض الحسنه به منظور جبران بخشی از هزینه اجاره و ودیعه مسکن به خانوار‌های نیازمند مستاجر در گهواره پرداخت شده است.

او گفت : در این مدت ۱۹۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به این خانوار‌های نیازمند گهواره‌ای اعطا شده است.

رئیس کمیته امداد گهواره افزود: سرانه ودیعه مسکن پرداختی به هر خانوار پنج میلیون تومان بوده است.

قباد قدمی با یادآوری اینکه تامین مسکن نیازمندان یکی از رسالت‌های این نهاد است، افزود: خیران نیک اندیش به منظور تامین هزینه‌های مسکن نیازمندان یاری رسان این نهاد باشند.

کمک بیش از دو میلیارد تومانی خیران به نیازمندان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت: خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری این شهرستان طی نیمه نخست امسال بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که این میزان کمک به دو هزار و ۲۲۵ خانوار نیازمند کنگاوری اهدا شده است.

مجتبی کابلی گفت: مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی خیران محلات و اهدای کمک این خیران به نیازمندان تاسیس شده اند.

کابلی با بیان اینکه هم اکنون پنج مرکز نیکوکاری در شهرستان کنگاور فعال است، افزود: خیران شناسایی شده در این مراکز طی نیمه نخست امسال بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

او ادامه داد: از این میزان کمک ۴۲۲ میلیون تومان نقدی و باقی به صورت کالا و غیرنقدی به نیازمندان اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور افزود: دو هزار و ۲۲۵ خانوار نیازمند در این شهرستان از کمک‌های خیران مراکز نیکوکاری بهره‌مند شده اند.

 کابلی گفت: کمک‌های خیران به منظور تامین هزینه‌های درمان، ازدواج جوانان، مسکن و ... خانوار‌های نیازمند کنگاوری اختصاص داده شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.