سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر تدوین بودجه واقعی استان

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، بر لزوم تدوین بودجه واقعی و عملیاتی استان و ارائه آن به نمایندگان جهت پیگیری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای اولین بار است که سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ بودجه استان‌ها را از قبل اعلام و ما را مکلف به توزیع آن می‌کند گفت: باید از طریق سازمان برنامه و بودجه و دولت پافشاری‌های لازم را انجام دهیم.

اوافزود: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه کشور یک مدل شفاف بودجه‌ریزی و تامین بودجه را که پارامتر‌هایی مثل جمعیت، وسعت و سایر آیتم‌ها در آن مشخص باشد به استان‌ها ارائه دهد.

او خاطرنشان کرد: وقتی اصلاح بودجه با متمم انجام شود همواره ضرر آن متوجه استان می‌شود؛ زیرا که پیش بینی بودجه مطابق با روند‌های سال قبل است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رتبه سهم اعتباری استان بین نهم تا دهم است گفت: باید چرایی این رتبه همچنین شاخصه‎ها و مولفه‌های آن نیز مشخص شود.

پورمحمدی اعلام کرد: آذربایجان شرقی در وصول درآمد‌های مالیاتی رتبه بسیار خوبی داشته و در ۶ ماهه نخست سال نزدیک به ۹۱ درصد این درآمد‌ها وصول شده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.