سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کرمانشاه امنیت مطلوبی دارد

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه این استان از لحاظ امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: ارتباط دستگاه قضایی با مردم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با این کار توانسته‌ایم سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به دستگاه قضایی را بالا ببریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: مردم همواره می‌توانند با رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان ارتباط بگیرند و مشکلات حقوقی خود را مطرح و حل کنند.

او گفت: یکی از مواردی که باید به آن توجه جدی شود و برای رفع آن چاره اندیشی کرد آگاه نبودن مردم به قوانین حقوقی است و همین موضوع سبب می‌شود نسبت به آراء صادره از سوی همکاران قضایی معترض باشند.

او با اشاره به دستورالعمل اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر ترک فعل مدیران تاکید کرد: دستورالعمل با ابلاغ صریح به تمامی حوزه‌ها صادر شده است و همین جا تاکید می‌کنیم اگر مدیری در هنگام ارتکاب جرم هر یک از مجموعه تحت تصدی خود ترک محل کار کرده باشد مستوجب برخورد کیفری یا حقوقی است و با او برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با برشمردن برخی جرایم مهمه بیان کرد: برآنیم این جرایم را در اولویت برخورد‌ها قرار دهیم و اجازه نخواهیم داد عده‌ای امنیت اجتماعی مردم را دچار خدشه کنند.

توسلی‌زاده با تاکید بر برخورد جدی دادگستری با جرایم خشن، افزود: هر چند در سایر جرایم اعتقاد به مجازات‌های جایگزین و نیز صلح و سازش داریم.

او  مجموعه قضایی استان کرمانشاه را برخوردار از سواد حقوقی بالا دانست و تاکید کرد خوشبختانه رسیدگی‌ها در دادگستری کرمانشاه به خوبی و براساس قوانین حقوقی صورت می‌گیرد و همکاران ما با سواد حقوقی بالا آراء متقن صادر می‌کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.