سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر رسمی گوشی Moto E7 منتشر شد

تصاویری از رندرهای رسمی گوشی Moto E7 در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که اخبار متعددی درباره ساخت یک گوشی جدید توسط موتورولا در فضای مجازی منتشر می‌شود که E7 نام دارد. تاکنون اخبار زیادی درباره این گوشی منتشر شده است که بسیاری از آن‌ها صحت ندارند، اما به تازگی چند رندر که به احتمال بسیار زیاد تصاویر واقعی این گوشی هستند در فضای مجازی پخش شده و مشخصات کامل ظاهری این گوشی را نشان می‌دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده گوشی E7 قرار است در دو رنگ سبز و خاکستری وارد بازار شود. در این گوشی که در دسته میان رده قرار گرفته و از دوربین دوگانه بهره می‌برد از نمایشگر ۶.۵ اینچی با کیفیت HD+ کار گذاشته شده است. لنز اصلی به کار رفته در دوربین این گوشی ۴۸ مگاپیکسل و لنز دوم موجود در آن که برای عکاسی پرتره است کیفیتی ۲ مگاپیکسلی دارد.

اطلاعات سخت افزاری گوشی Moto E7

بر اساس اطلاعات منتشر شده ظاهرا شرکت موتورولا در این گوشی از یک باتری نسبتا بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که به همراه اندروید ۱۰ وارد بازار خواهد شد. همانطور که از مشخصات این گوشی پیداست، Moto E7 در دسته میان رده رو به پایین قرار می‌گیرد و به همین دلیل نباید از آن انتظار پردازش یا انجام امور سنگین را داشت.

در تصاویر منتشر شده از Moto E7 مشخص است که یک سنسور اثرانگشت در زیر دوربین این گوشی قرار گرفته که درون آن لوگوی شرکت موتورولا به چشم می‌خورد.

از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به وجود دوربین سلفی به صورت یک بریدگی در بالای نمایشگر و قرارگیری اسپیکر گوشی در پشت قاب آن اشاره کرد. با این حال هنوز تاریخ احتمالی معرفی این گوشی توسط شرکت موتورولا اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت موتورولا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.