کنفرانس SID 2020، میزبان نمایشگر های نوآورانه ال‌ جی

شرکت ال‌جی قصد دارد در کنفرانس Society for Information Display از چند فناوری جدید در نمایشگرهای خود پرده‌برداری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرایند پذیرفته شدن نمایشگر منعطف از سوی کاربران هنوز کند پیش می‌رود با اینکه چند دستگاه در سال گذشته معرفی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را خم کرد. ما اکنون گوشی‌های فولد و فلیپ سامسونگ را داریم و شرکت‌های موتورولا و هوآوی نیز با RAZR و Mate X به این رقابت وارد شده اند؛ اما هنوز این محصولات بسیار تازه هستند و کاربران نمی‌توانند آن‌ها را قبول کنند.

کنفرانس Society for Information Display که به اختصار SID نامیده می‌شود جدیدترین رویداد فناوری است که در آن ال‌جی از یک طراحی جدید رونمایی خواهد کرد. این شرکت پیشتر تجربه‌های نوآورانه‌ای در زمینه تولید نمایشگر داشته است و امسال این توانایی می‌تواند خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز باشد، زیرا صفحه‌نمایش‌های منعطف اکنون ترند هستند.


بیشتر بخوانید


نمایشگرهای نوآورانه ال جی

محصولاتی که قرار است در SID 2020 معرفی شوند

شرکت ال‌جی یک تلویزیون بزرگ ۶۵ اینچی طراحی کرده است که صفحه نمایش رولی دارد. شما می‌توانید به راحتی در موقع نیاز آن را باز کنید و پس از تمام شدن تماشای تلویزیون آن را دوباره رول کنید تا از دید خارج شود. یک نمایشگر ۱۲ اینچی کوچک‌تر نیز با همین فناوری تولید شده است که انتظار می‌رود راه خود را به سیستم‌های سرگرمی خودرو و نمایشگر‌های دسکتاپ باز کند. شگفتی سوم SID صفحه نمایش لمسی شفاف است. از روکش کمد گرفته تا آینه‌های هوشمند و پنجره، همگی می‌توانند از این فناوری استفاده کنند، زیرا کاربرد‌های آن کاملاً متنوع است.

در نهایت، چهارمین فناوری در صفحه نمایش ال‌جی، نمایشگر ۱۳.۳ اینچی منعطف اولد است که می‌توان آن را در تبلت‌های بزرگ و لپ تاپ استفاده کرد. این نمایشگر‌ها به همراه چند صفحه نمایش معمولی برنامه رونمایی ال‌جی در SID 2020 را تشکیل می‌دهند. البته معلوم نیست کدام‌ یک از این فناوری‌ها به مرحله نهایی یعنی فروش در بازار می‌رسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار