جدیدترین تغییرات در طراحی RAZR 5G فاش شد

آخرین تصاویر فاش شده RAZR 5G از طراحی جدید برخی از بخش‌های مختلف این دستگاه خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام گوشی موتورولا RAZR 5G ماه‌ها پیش برای اولین در یکی از سایت‌های فناوری ذکر شد، اما اکنون مدتی است که فقط سرنخ‌های محسوسی از این دستگاه را در بخش‌های مختلف اینترنت مشاهده می‌کنیم. پس از انتشار اولین تصاویر این گوشی جدید تاشو در هفته گذشته، امروز سه عکس دیگر فاش شده است که قابلیت‌های این تلفن هوشمند را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارد.

در تصاویر جدید، تغییرات محسوسی دیده می‌شود. اندازه حاشیه پایینی RAZR 5G تغییر کرده و حسگر اثر انگشت جابه‌جا شده است. اما این حسگر به کدام قسمت رفته است؟ حتی از سامسونگ گلکسی فولد ۲ و Z Flip 5G هم انتظار نمی‌رود که حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش داشته باشند، در نتیجه احتمالا این بخش در RAZR 5G به کنار دستگاه منتقل شده است تا کاربر راحت‌تر بتواند از آن استفاده کند.

تصویری از طراحی RAZR 5G فاش شد

ارتقاء دوربین گوشی تاشو موتورولا

همچنین در بخش دیگری از طراحی این دستگاه باید به دوربین تکی آن اشاره کرد. البته اخیراً ادعا شده است دوربین RAZR 5G به ۴۸ مگاپیکسل کیفیت ارتقاء یافته است؛ پیشتر کیفیت دوربین این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل اعلام شده بود. در طراحی گوشی آینده موتورولا خبری از لنز اولتراواید یا تله نیست. علاوه بر دوربین اصلی، می‌توان انتظار داشت که بخش مربوط به سلفی نیز از ۵ مگاپیکسلی که پیشتر اعلام شده بود به یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی ارتقاء یابد؛ البته از آن‌جایی که این دستگاه یک گوشی منعطف است شما همیشه می‌توانید از دوربین اصلی آن به عنوان دوربین سلفی استفاده کنید.

طراحی جدید RAZR 5G

موارد ذکر شده تنها بروزرسانی‌هایی نیستند که قرار است روی Motorola RAZR 5G اعمال شود، گفته می‌شود این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 765G بهره خواهد برد که نسبت به S710 ارتقاء معقول‌تری به نظر می‌آید. این تراشه به وسیله ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. باتری این دستگاه ۲۸۴۵ میلی‌آمپر ظرفیت خواهد داشت و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی جدید گوشی منعطف موتورولا

در ابتدا، از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بزرگ‌تر صحبت شده بود، اما شایعات اخیر می‌گوید نمایشگر دستگاه مذکور با قطر ۶.۲ اینچی مدل فعلی باقی خواهد ماند. موتورولا ممکن است در سپتامبر از گوشی تاشو بروز شده خود رونمایی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار