سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرتابگر دیسک کشورمان:

شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم

بهنام شیری گفت: در صورت حمایت مسئولان ورزش می‌توانم سهمیه المپیک را در ماده پرتاب دیسک کسب کنم.

بهنام شیری پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و تمرینات خود را از مهرماه شروع کردم و برنامه خوبی همراه با سپهرزاد مربی ام تدارک دیدیم. امیدوارم مسئولان فدراسیون حمایت کنند تا رکورد‌های بهتری را بزنم.

شیری درباره اینکه می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند، گفت: اگر حمایت‌های خوبی از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی انجام شود شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم و حتی می‌توانم جزو ۸ نفر اول المپیک شوم. امیدوارم سایر ورزشکاران هم  تمرینات خوبی داشته باشند و آرزویم این است که همانند المپیک قبلی ۱۰ سهمیه بگیریم، اما با توجه به شرایط فعلی کار برای ورزشکاران سخت‌تر شده است. البته اگر مسئولان ورزش پشتیانی لازم را انجام بدهند در آن صورت  ۳، ۴ دونده شانس کسب سهمیه  المپیک را دارند.

او بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را انجام می‌دهم، چون شهر ما وضعیتش خوب است و باشگاه‌ها بسته نشده اند و مشکلی برای تمرین کردن ندارم. 

شیری درباره انتخاب صیامی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: صیامی از جنس دو و میدانی است و زمانی که او دبیر فدراسیون دو و میدانی بود به ما کمک کرد و امیدوارم این مرتبه که صیامی رئیس فدراسیون شده است، حمایت‌های لازم را از ورزشکاران انجام بدهد تا به نتیجه مدنظر دست یابیم و برای کشورمان افتخار کسب کنیم.

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: برگزاری تمرینات و اردو با شرایط خوب و منظم مهمترین دغدغه ام است تا بتوانم رکورد‌های خوب بزنم. همچنین مربی در کنار من باشد  تا تمرینات خود را انجام بدهم.

او در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از رحیمی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر کنم که حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و ان شا الله بتوانم زحماتش را با رکورد‌ها و نتایج خوب جبران کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.