سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس:

نقاهتگاه‌های محله در فارس راه‌اندازی می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: نقاهتگاه‌های محله‌ای برای بیماران کرونایی فارس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس در آیین آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که به میزبانی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد، گفت: در نظر داریم نقاهتگاه‌های محله‌ای را در سراسر استان با عنوان سرای محلات راه اندازی کنیم تا بیماران کرونا دوران نقاهت خود را در این مکان‌ها طِی کنند.

سردار سرتیپ دوم یدالله بوعلی افزود: در موضوع مقابله با کرونا گروه های جهادی و جوانان فارس همانند ستارگان درخشان در آسمان ایران اسلامی درخشیده اند.

او ادامه داد: خیران نیک اندیش و گروه های جهادی بسیج در حوزه های مختلف به یاری کادر بهداشت و درمان و اقشار محروم استان فارس آمده اند و تنها در یک نمونه طِیِ مرحله گذشته نهضت کمک مومنانه بیش از ۲۵ هزار نفر خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کرده اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز نیز در این مراسم پنج هزار بسته معیشتی به اقشار محروم و آسیب دیده اهدا می شود و این تنها عملکرد یک ناحیه بسیج از ۴۲ ناحیه بسیج استان فارس است که با مشارکت خیران نیک اندیش و سایر نهادها صورت می پذیرد.

سردار بوعلی با دعوت از جوانان داوطلب و گروه های جهادی برای حضور در طرح همیار سلامت، بیان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس آماده ثبت نام از داوطلبان حضور در طرح همیار سلامت هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.