فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر یگان‌های نیروی زمینی و پدافند هوایی مستقر در فارس در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: ارتش با تجهیزات به‌روز و با توجه به تهدیدات نوین آماده دفع همه تهدید‌ها است. 

امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ضمن تبریک روز ارتش، با اشاره به اقدامات ارتش در استان فارس برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: امسال مراسم رژه خدمت و همیاری با مدافعان سلامت در استان جایگزین برنامه رژه روز ارتش می‌شود.

او بیان کرد: مراسم رژه خدمت فردا جمعه ساعت ۹ صبح در چهارراه باغ تحت، مرکز آموزش علوم و فنون آجا برگزار و خوردوهای خدمت یگان‌ها برای ضدعفونی به خیابان‌های سطح شهر می‌روند.

امیر رضایی با بیان اقدامات درمانی و پزشکی ارتش در ایام مبارزه با کرونا٬ گفت: ایجاد نقاهتگاه ۲۰۰ تخت خوابی شهید دستغیب شیراز برای بیماران کرونایی یکی دیگر از برنامه‌های ارتش بود.

امیر رضایی عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان، ایستگاه زیستی بصورت ثابت و سیار در سطح شهر و غربالگری در ورودی شهر‌ها مستقر و نسبت به تب سنجی و مشاوره پزشکی مردم پرداختند و همچنان ادامه دارد.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته معیشتی و اقلام بهداشتی به نیازمندان اهدا می‌شود.

امیر رضایی، دیدار با آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دلجویی از بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان و اهدای خون کارکنان ارتش را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته گرامیداشت ارتش و روز نیروی زمینی اعلام کرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر یگان‌های نیروی زمینی و پدافند هوایی مستقر در فارس در آمادگی کامل به سر می‌برند، ادامه داد: ارتش با تجهیزات به‌روز و با توجه به تهدیدات نوین آماده دفع همه تهدید‌ها است. 

اعلام مسیر‌های ضدعفونی کردن معابر

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد مسیر‌های ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها توسط خودرو‌های ارتش را اعلام کرد:

مسیر شماره ۱_میدان اطلسی-چهارراه حافظیه-چهارراه ادبیات-کلبه-ترمینال شهید کاراندیش
مسیر شماره ۲_ میدان اطلسی-میدان گاز-میدان امام حسین علیه السلام
مسیر شماره ۳- میدان اطلسی-بلوار هجرت-میدان شهدا
مسیر شماره ۴_ میدان امام حسین-میدان نمازی
مسیر شماره ۵-میدان نمازی-حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام-میدان شاه شاهزاده قاسم
مسیر شماره ۶-سه راه نمازی-میدان مصدق-بلوار مصدق-پایگاه هوایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار