سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت فعالیت اصناف از ساعت ۱۸

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا محدودیت فعالیت اصناف از ساعت ۱۸ به بعد اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ضمن اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف، گفت : یکی از مراکزی که ممکن است کرونا در آن شیوع پیدا کند، بازار و صنوف است که برای آن محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

او گفت : از زمان شیوع کرونا تا امروز اتاق اصناف با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف در استان کرمانشاه نظارت ویژه و قاطعی داشته است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: با مصوبه ستاد کرونا استان کرمانشاه مقرر شد از ۲۰ آبان لغایت ۲۰ آذر سال جاری کلیه بازاریان و مشاغل غیر ضروری تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند و بایستی با نصب تابلو و یا بنر ساعات کاری خود را به اطلاع شهروندان برسانند.

ساسانی گفت: در این بازه زمانی گشت‌ها و اکیپ‌های بازرسی اتاق اصناف و علوم پزشکی به صورت دقیق بر اجرای این مصوبه نظارت دارند و با متخلفان که خارج از ساعت مقرر اقدام به فعالیت کند به صورت جدی با وی برخورد می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.