بر اساس مصوبه جدید ستاد کرونا، تعطیلی ۶ شهرستان پرخطر استان کرمانشاه از شنبه آینده (۲۴ آبان) لغو می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : تمام تلاش ما در راستای تحقق سلامتی در جامعه است و مدیران وظیفه دارند که نهایت اهتمام خود را در این رابطه بکار گیرند.

او با اعلام مصوبه‌های جدید از سوی اعضای این ستاد گفت : بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان (اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپلذهاب، هرسین، جوانرود و پاوه) به خاطر مسائل معشیتی لغو می‌شود و چنانچه مشکلی در این رابطه ایجاد شود، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

او با اشاره به ساعات کاری ادارات افزود: ساعات کاری ادارات از روز شنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۷ و سی دقیقه صبح تا ساعت ۱۴ و سی دقیقه خواهد بود و همچنین تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران مربوطه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می‌شود از ساعت ۱۸ روز بیستم آبان تا بیستم آذر ماه کلیه فعالیت‌های گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل می‌باشد و دستگاه‌های ذیربط موظف به انجام نظارت‌های لازم در این زمینه هستند.

بازوند از اداره صنعت، معدن و تجارت استان خواست با همکاری اتاق اصناف بررسی‌های لازم جهت تعطیلی منطقه‌ای از شهر کرمانشاه "که دارای جمعیت زیاد و تردد گسترده مردم می‌باشد را انجام دهند و چنانچه به نتیجه گیری در این زمینه رسیدند در جلسه شنبه هفته آینده به ستاد کرونا استان اعلام کنند.

او افزود: ضروری است که به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در صداوسیما و از طریق رسانه‌ها به تشریح مشاغل ۲، ۳ و ۴ (که در ارتباط با کرونا تعطیل هستند) بپردازد تا مردم بیش از گذشته با این مشاغل آشنا شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: ضرورت دارد که فعالیت مکان‌هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می‌دهند، به مدت دو هفته تعطیل شوند و در این رابطه نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.