معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، افزایش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها در استان را نگران کننده و بحرانی دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، افزایش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها در استان را نگران کننده و بحرانی دانست و گفت : به دلیل این شرایط طرح محدودیت ساعت کاری اصناف و مشاغل از دیروز (سه‌شنبه) در شهر کرمانشاه آغاز شد که انتظار همراهی عمومی با آن را داریم.

او گفت : با همراهی مردم و اصناف طرح محدودیت ساعات کاری مشاغل موجب از هم گسیختن زنجیره انتقال کرونا است.

او با ابراز نگرانی از وضعیت بیماری کرونا افزود: مجموعه علوم پزشکی و کادر درمانی با خستگی روبرو شده اند و رعایت دستورالعمل‌ها و کاهش آمار مبتلایان می‌تواند باعث تجدید روحیه کادر درمان شود.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: با همراهی اصناف و مشاغل گام موثری در قطع شدن زنجیره بیماری بر می‌داریم.

او با تقدیر از تلاش‌های شهرداری و سازمان‌های مرتبط با مدیریت شهری در مدیریت کرونا ادامه داد: از زمان شکل گیری ستاد ویژه کرونا در شهرداری، حقیقتا پرسنل خدوم این مجموعه باوجود موانع و مشکلات کار بزرگی را انجام دادند.

خوش اقبال ضمن اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزود: توقع این است که گروه‌های مشمول این محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند و گامی موثر در قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا بردارند.

او با تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها با اکیپ‌های نظارتی گفت: اولویت اول دستگاه‌های اجرایی سلامت جامعه ماست چرا که مردم برای چاره اندیشی مشکلات به مدیران دل بسته اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.