سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۳۰ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با همکاری یگان حفاظت و مشارکت مردمی، موفق به رفع تصرف و خلع ید از ۳۰ هکتار از اراضی ملی در استان شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با توجه به هدفمند کردن گشت‌های یگان حفاظت و مشارکت مردمی ۳۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در روستای کرد قشلاقی حوزه شهرستان اردبیل از دست متصرفان خارج و به بیت المال برگردانده شد.

او حفاظت از انفال و اراضی ملی را اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه سازمانی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: اقدامات حفاظتی در قالب اکیپ‌های گشت و مراقبت و رصد روزانه عرصه‌های ملی با جدیت دنبال می‌شود و در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در پایان با تشکر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و نظارتی با گشت یگان حفاظت منابع طبیعی در برخورد قاطع با متصرفان زمین و اراضی ملی بیان کرد: درخواست داریم مردم با مشاهده هرگونه موارد مشکوک به تصرف بلافاصله با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و مراتب را جهت پیشگیری و برخور‌های قاطعانه و قانونی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.