سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

عضویت در جمعیت هلال احمر موجب افتخار است

موسوی عضویت در جمعیت هلال احمر را موجب افتخار دانست و گفت: داوطلبان هلال احمر در هر شرایطی در کنار مردم هستند و امدادرسانی می کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی در دیدار و گفت و گو با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: عضویت در جمعیت هلال احمر جزو افتخارات است و اعضای این سازمان نقش بسیار مهمی در امدادرسانی به آسیب دیدگان در مواقع بروز بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی در داخل و خارج از مرز‌ها دارد.

او افزود: جمعیت هلال احمر با ارائه طیف وسیعی از خدمات امدادی و گستردگی ماموریت‌ها و در شرایط اضطراری در کاهش آلام حادثه دیدگان حوادث گوناگون نقش اساسی و تاثیر گذاری دارد.

موسوی با اشاره به وظایف این شرکت در باب مسئولیت‌های اجتماعی همسو با وظایف ذاتی، اظهار کرد: در جریان سیل پارسال در خوزستان، ملی حفاری همه امکانات خود را برای خدمات رسانی به ساکنان مناطق شهری و روستایی در کنار دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله جمعیت هلال احمر به کار گرفت و هم اکنون نیز آمادگی خود را برای همکاری با هلال احمر در موارد ضروری اعلام می‌کند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های خطیر هلال احمر در حوادث مختلف و غیر مترقبه از اهتمام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مجموعه کارکنان این شرکت در همکاری و همیاری با این جمعیت قدردانی کرد.

او افزود: هلال احمر دارای مجموعه‌های متعددی است که طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را در بر می‌گیرد که از آن جمله سازمان‌های امداد و نجات، داوطلبان و جوانان است.

در این نشست زمینه‌های همکاری میان ملی حفاری و جمعیت هلال احمر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در این ارتباط بررسی‌های کارشناسی صورت پذیرد و میان جمعیت هلال احمر استان و فوریت‌های پزشکی شرکت در مباحث کاربردی مختلف از جمله موضوع آموزش کارکنان تفاهم نامه همکاری تنظیم و مبادله شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.