سرپرست جمعیت هلال‌احمر شادگان از اجرای بیش از 13 برنامه شاخص در هفته هلال‌احمر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریبرز تامرادی با اشاره به اینکه 18 تا 24 اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال‌احمر نامگذاری شده است، بیان داشت: در این هفته جمعیت هلال‌احمر شادگان برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل تقدیر از زحمات اعضای هلال‌احمر شهرستان در ایام نوروز، دیدار با فرماندار با حضور اعضای هلال‌احمر، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برپایی کاروان سلامت، برپایی چادر سلامت، دیدار از چند خانواده سالمند است.

تامردای اظهار کرد: اهدا خون توسط اعضا، اجرای پروژه داوطلبی مهر ماندگار، برپایی نمایشگاه از توانمندی‌های هلال‌احمر، برپایی کلاس امداد وکمک‌های اولیه جهت پرسنل فرمانداری و اعلام آمادگی جهت برگزاری این کلاس برای بقیه ادارات شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شادگان به برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر با هدف استفاده از ظرفیت و توان اعضا و داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و اذعان داشت: مهم‌ترین برنامه‌ای که در این هفته که برنامه کشوری خواهد بود برگزاری انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال‌احمر شادگان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر روز 24 اردیبهشت امسال در سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.