معاون سياسي و اجتماعي استانداري خوزستان گفت: انتصابات و جابجايي هاي اخير در سطح استان براساس ارزيابي عملكرد مديران در طي دولت فعلي انجام شده و كاملا عادي و معمولي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرج الله خبير در حاشيه آئين توديع و معارفه فرماندار هنديجان  گفت: جابجايي مديران به علت ارزيابي هاي صورت گرفته يا پايان دوره خدمت آنها صورت مي پذيرد و بر اين اساس ممكن است مديري جابجا شود و يا از خدمات افراد ديگري در جاي آنها استفاده شود.
وي افزود: بعد از تغييرات انجام شده در سال 92 در سطح استان ديگر تغييراتي انجام نشد و طبيعي است كه در اين دوره و پس از انتخابات اين تغييرات را در سطح شهرستان ها انجام دهيم.
وي ادامه داد: نيروهايي كه در مناطق مختلف خدمت مي كنند ممكن است به دليل مشكلات شخصي و يا ارزيابهاي استان تغيير يا جابجا شوند تا بتوان از خدمات آنان به نحو مطلوب به نفع استان بهره گرفت.
وي در خصوص ادامه روند انتصابات و جابجايي ها در سطح استان گفت: اين رويه به رايزني هاي ما در سطح استانداري بستگي دارد و شامل همه مديران نمي شود.
وي در خصوص ارتباط اين جابجايي ها با انتخابات و سيل اخير در برخي شهرستان هاي استان گفت: اين موارد را قويا رد مي كنم زيرا عملكرد بيش از دو سال مديران ارزيابي شده و تنها با يك اتفاق مانند سيل يا انتخابات مديري تغيير نمي كند.
آئين تكريم و معارفه فرماندار هنديجان امروز در محل فرمانداري شهرستان هنديجان برگزار كه در اين آئين 'سيد مهران رفيعي' به عنوان فرماندار جديد هنديجان معرفي و از زحمات دو ساله 'احمد جعفري نسب' تقدير به عمل آمد.
شهرستان هنديجان با جمعيت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان و در كنار خليج فارس واقع شده و يكي از بنادر مهم استان مي باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.