سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۰ تن روغن مایع در روستاهای کردستان

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: توزیع ۳۰ تن روغن مایع در روستا‌های استان کردستان توسط تعاونی‌های روستایی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طا‌ها سمیعی رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با پیگیری‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت ۳۰ تن روغن مایع برای روستاییان استان تامین شده و در اختیار سازمان تعاون روستایی استان قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه این میزان روغن هم اکنون در حال توزیع در تعاونی‌های روستایی است، افزود: با توجه به گفته مسوولان کشوری مشکل کمبود روغن ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر در سطح کشور برطرف می‌شود.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این مدت سازمان صمت استان تمام تلاش خود را بکار گرفت تا نیاز واحد‌های صنفی و خانوار‌ها را به روغن جامد و مایع تامین کند.

سمیعی گفت: طی چند مرحله اقدام به توزیع روغن جامد و مایع در سطح استان کردیم و در حال حاضر هم مشکلی در این خصوص و همچنین تامین دیگر کالا‌های اساسی نداریم.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از دیگر برنامه‌های این سازمان توزیع اقلام اساسی هم، چون برنج و شکر در بازار استان است که این مهم از هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.