سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و حشیش و دستگیری ۴ قاچاقچی در عملیات ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان هنگام کنترل خودرو‌ها در محور راین ـ آبشار به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در نهایت باعکس العمل به موقع ماموران خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۱ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار ناظری تصریح کرد: با هوشمندی و درایت ماموران در ادامه ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز به عنوان راه پاکن توقیف و در مجموع، طی این عملیات، ۴ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.