دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از توقیف محموله ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی مرفین در شرق استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی سخنگو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از توقیف محموله ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی مرفین به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در شرق استان خبر داد و گفت: ضربه به بنیان‌های اقتصادی و اموال نامشروع قاچاقچیان مواد مخدر می‌تواند انگیزه سوداگران مرگ را کم کند.

او  اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بم در یکی از مسیر‌های مورد استفاده باندهای قاچاق مواد مخدر در شهرستان ریگان (جاده خاکی بهشت زهرای رحمت آباد)، در حالی که اعضای یک باند قاچاق قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از این مسیر داشتند، طی عملیاتی باند مزبور دیروز مورد ضربه قرار گرفت. 

سخنگو افزود: طی بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه موتور سیکلت ایژ متعلق به اعضای این باند، مقدار تقریبی ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و موتور سیکلت مزبور نیز توقیف شد.

او با بیان اینکه دستگاه قضایی در امر مبارزه با مواد مخدر جدی است، تصریح کرد: اقدامات لازم در خصوص شناسایی محل اختفای متهمین متواری و دستگیری آن‌ها در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

دادستان شهرستان ریگان با اشاره به اینکه کسب سود‌های کلان مالی، مهم ترین انگیزه در امر قاچاق مواد مخدر است، افزود: یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی در روند مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن، ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان است و به همین دلیل ضربه به اموال نامشروع کسب شده و رد مال قاچاقچیان بهترین حربه  برای کاهش انگیزه آنان است.

او  با بیان اینکه در برخورد با فساد خط قرمز نداریم، گفت: افرادی که می‌خواهند قانونمند عمل کنند، باید احساس امنیت کرده و افرادی که قصد تخلف دارند، باید احساس ترس و ناامنی داشته باشند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار