سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیامی: درباره مربی آمریکایی حدادی تصمیم می گیریم/ تفتیان با نظر شخصی وارد مدلینگ شد

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت دوندگان المپیکی توضیحاتی را ارائه کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت جسمانی احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان اظهار کرد: خوشبختانه عمل جراحی حدادی موفقیت آمیز بود و او به ایران بازمی گردد تا بعد از گذراندن دوران نقاهت تمرینات خود را برای المپیک توکیو شروع کند.  

صیامی درباره وضعیت قرارداد مربی آمریکایی حدادی بیان کرد: حدادی هنوز به ایران برنگشته است به همین علت منتظر هستیم او برگردد تا اعضای کمیته پرتاب‌ها و سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی درباره وضعیت مک ویلکینز مربی آمریکایی  تصمیم بگیرند.  

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه تفتیان وارد دنیای مدلینگ شده است، گفت: بله، نظر شخصی تفتیان بوده است که وارد عرصه مدلینگ شود. البته  در ۲، ۳ روز اخیر با تفتیان در ارتباط بودیم و او تمریناتش را برای المپیک انجام می‌دهد. تفتیان باید برنامه هایش را به کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی بدهد تا کارشناسان فنی در این باره تصمیم بگیرند.  

او درباره زمان انتخاب اعضای  سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی اظهار کرد: ما قصد داریم افرادی که شاگرد در رده‌های ملی ندارند برای سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی انتخاب کنیم و به زودی نفرات تعیین شده را اعلام می‌کنیم.  

صیامی تصریح کرد: همچنین ما قصد داریم کمیته‌های جداگانه از جمله در ماده‌های پرش، پرتاب ها، دوی سرعت، دوی استقامت و نیمه استقامت تشکیل بدهیم تا وضعیت ورزشکاران از رده‌های نوجوانان تا بزرگسالان و المپیکی‌ها در این کمیته‌ها بررسی شود.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.