سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های قم مطرح کرد؛

تازه ترین جزئیات از دفن اموات کرونایی قم

موسوی نیارکی گفت: از نیرو‌های جهادی و داوطلب برای دفن اموات کرونایی در آرامستان بهشت معصومه (س) قم استقبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سید سیف‌الدین موسوی نیارکی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان اظهار کرد: در مقابله با ویروس کرونا کل جهان عاجز است و با آغاز موج سوم کرونا و افزایش شمار فوتی‌ها سازمان آرامستان‌ها نیز دچار تغییراتی درشیوه نامه ‌های بهداشتی خود در مراحل دفن و تغسیل شد.

او زمان موردنیاز برای انجام اعمال تغسیل و تدفین اموات کرونایی در موج سوم را طولانی‌تر از زمان قبل دانست و ادامه داد: در بهمن‌ماه و اسفندماه پارسال نیرو‌های جهادی به کارکنان  آرامستان بهشت معصومه (س) در تغسیل و دفن یاری کردند و در مدیریت بحران تأثیرگذار بودند.

 مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ،کارکنان آرامستان بهشت معصومه (س) در بخش بانوان را کافی دانست و افزود: در بخش مردان در حال حاضر باوجود توان بالای سازمان، نیرو‌های جهادی کمک کرده و هیچ منعی  برای حضور افراد به‌صورت داوطلبانه وجود ندارد.

موسوی نیارکی گفت: از نیرو‌های جهادی و داوطلب برای دفن اموات کرونایی در آرامستان بهشت معصومه (س) قم استقبال می‌شود.

او توان مدیریتی آرامستان بهشت معصومه (س)قم  برای دفن اموات کرونایی را مورد ارزیابی قرارداد و گفت:  مسئولیت ساماندهی افراد جهادی در آرامستان بهشت معصومه (س)  بر عهده حوزه علمیه است.

او با تشبیه نیرو‌های جهادی به نیرو‌های بسیجی، عنوان کرد: جهادگران  بدون حقوق و چشم‌داشتی در آرامستان ها حضور پیدا می کنند ؛ باید از نیرو‌های جهادی در همه حوزه‌های درمان، بهشت معصومه (س) و خیرین درمان قدردانی کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان دفن در قطعه ۴۲ آرامستان بهشت معصومه(س)قم را رایگان اعلام و عنوان کرد: اجازه دفن در سایر قطعات در بهشت معصومه (س) نیز برای افراد کرونایی با ۲۰ درصد تخفیف صادرشده است و تغسیل نیز رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.