موسوی گفت: مجوز برگزاری هیچ مراسمی در آرامستان بهشت معصومه(س)قم صادر نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با ابراز نگرانی از شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ اظهار کرد: اجرای شیوه نامه های بهداشتی در آرامستان بهشت معصومه (س)قم  به‌صورت کامل و با حضور نمایندگان مرکز بهداشت انجام می‌شود.

او از ممنوعیت دفن متوفیان کرونایی، شبه کرونایی و بیماران حاد تنفسی در شهر خبر داد و گفت: صدور مجوز دفن اموات در بخش ها و دهستان ها  هم در صورت اعلام دهدار و بخشدار  با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی صادر می‌شود.

موسوی یکی دیگر از ممنوعیت‌های اعمال‌شده در آرامستان بهشت معصومه(س)قم را برگزاری مراسم تشییع اعلام کرد و گفت: برگزاری مراسم تشییع برای اموات کرونایی ممنوع است و مراسم تشییع سایر فوتی‌ها نیز باید با حداقل افراد برگزار شود.

او ادامه داد: باوجود سالن مراسم در آرامستان بهشت معصومه(س)، اجازه برگزاری هیچ مراسمی صادر نشده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی لازم و ضروری است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان دفن در قطعه ۴۲ آرامستان بهشت معصومه(س)قم را رایگان اعلام و عنوان کرد: اجازه دفن در سایر قطعات در بهشت معصومه (س) نیز برای افراد کرونایی با ۲۰ درصد تخفیف صادرشده است و تغسیل نیز رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار