سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز احداث مدرسه ۶ کلاسه در دشت آزادگان در قالب طرح آجر به آجر

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه در دشت آزادگان در قالب طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: عملیات ساخت یک دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه خیرساز در روستای جلیزی حنظله در قالب طرح آجر به آجر امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد.

او ضمن قدردانی از عمل خداپسندانه سیامک صالحی خیر نیکوکار افزود: مدرسه سازی «باقیات‌الصالحاتی» است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد و خیرین مدرسه ساز نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند.

قربانی اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی و ساخت ایران نوین در آینده سهم بسزایی داشته و دارند و امروز در راستای طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی کلنگ ساخت دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه روستای کم برخوردار جلیزی حنظله به زمین زده شد تا حدود ۱۴۰ دانش آموز این روستا و روستا‌های اطراف از یک فضای آموزشی مناسب و زیبا بهره‌مند شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به حضور و مشارکت بیش از پیش خیرین در امر مقدس مدرسه سازی تصریح کرد: امسال یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در استان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۹۵۰ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته خواهد شد، این در حالی است که استان با جذب ۱۶۰ میلیارد تومان از طرف خیرین مدرسه ساز در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

سیامک صالحی خیر نیک اندیش با ابراز خرسندی و رضایت قلبی از سهیم شدن در امر مقدس مدرسه سازی گفت: با ساخت مدرسه علی الخصوص در مناطق کم برخوردار و دیدن لبخند دانش آموزان آرامش و لذتی وصف ناشدنی را می‌شود تجربه کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.