سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم چاره اندیشی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی بسیاری از مربیان شنا و حتی استخرداران شغل خود را از دست دادند که باید به فکر وضعیت معیشت آنها بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مریم محمدی سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو در چند ماه اخیر بیشترین ضربه را از شیوع کرونا دیده‌اند و بسیاری از مربیان شنا و حتی استخرداران در استان شغل خود را از دست دادند که باید به فکر وضعیت معیشت آنها بود.

او با بیان اینکه قطعا جبران این خسارت در آینده بسیار سخت است افزود: شنا جزو اولین رشته‌های ورزشی بود که با شیوع کرونا تعطیل و از اوایل اسفند ماه پارسال تمام استخر‌ها بسته شد. اکنون نیز منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و امیدواریم به زودی و بر اساس اصول بهداشتی استخر‌ها بازگشایی شود.

محمدی بیان داشت: احتمال آن وجود دارد که برخی از استخر‌های خوزستان با حضور افرادی اندک در هر دوره زمانی، فعالیت خود را آغاز کنند و تلاش می‌کنیم که تمرین تیم‌های استان هر چه زودتر آغاز شود.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان با اشاره به اینکه مسال با شیوع کرونا فرصت مناسبی برای برگزاری دوره‌های بازآموزی مربیان به صورت مجازی ایجاد شد و توانستیم این دوره‌ها را برگزار کنیم تصریح کرد: طی هماهنگی با فدراسیون مقرر قرار شد مبلغی به عنوان کمک مالی به مربیان، در اختیار هیئت‌های استانی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.